e-mail markedsføring

E-mail markedsføring

Billig og effektiv markedsføring.

Skab tilid

Det typiske mål for E-mail markedsføring er at skabe tillid, fortælle historier, vise produkter eller events, det er dog op til dig hvad formålet med e-mailen er.

Har du indsamlet mails?

Mange virksomheder har indsamlet mange mails, men sender ikke mails. E-mails kan være uoverskueligt at sortere og organisere, men det er vigtigt at hver kunde får noget de synes der er relevant, da det er nemt at afmelde sig nyhedsbreve.

Strategi

Vi hjælper med at få lagt en strategi om din e-mail markedsføring. Strategien skal skabe værdi for din forretning uanset mål.

Effektmåling

Vi måler løbende på hvilke kampagner der virker samt hvad der bliver klikket på.

guldminen

INDHOLD MED VÆRDI

E-mail markedsføring er den billigeste form for markedsføring, man kan bruge, men det er vigtigt at man både kommer godt fra start og fremadrettet får sendt gode mails. E-mail markedsføring er en guldmine hvis man udfører det korrekt.

Vi hjælper dig igennem e-mail markedsføring.

Få en komplet opsætning af din e-mail markedsføring, vi hjælper dig igennem og sørger for det spiller.

Strategien bag

  • Hvad er formålet 
  • Hvem er målgruppen
  • Hvordan indsamles der nye mails?
  • Hvilke system skal der bruges
  • Hvordan skal nyhedsbrevet se ud?
  • Hvor tit skal du sende ud og hvornår
  • Skal der automatiseres noget
  • Skal der synkroniseres til andre programmer?

Vi hjælper også med

  • Planlægning af kampagner
  • Opsætning af kampager og mål
  • Automatiske flows 
  • Integrationer på din hjemmeside
  • Automatisere hvad der skal ske efter tilmeldning 
  • Insamle nye mails

Andre genre af E-mail markedsføring

AUTOMATISERING

Automatiseret E-mails betyder at du ikke selv skal sidde og skrive dine e-mails, så snart at E-mailsene er sat op kører det hele automatisk uden du skal gøre noget.
De typiske ting man opsætter automatisk er:

  • Tak for tilmeldingen
  • Vind tilbage E-mails
  • Tak for købet
  • Kendskab flow
  • Promovere nyt indslag
  • Rabatter og kundeklubber

Men automatiseringen stopper ikke der, det er muligt at opsætte E-mails baseret på hvad dine tilmeldte har kigget på, ser på, eksempelvis tilmeldt sig og ikke har tilmeldt sig. Det er også muligt at vække tidligere kunder hvis de ikke har været aktiv i en hvis periode kan de få en automatiserede mail for at vække dem igen.

Bliv kontaktet og se hvordan
vi kan hjælpe dig med E-mail markedsføring

Vi kontakter dig indenfor 3 arbejdsdage.

Kontaktinformation

MTmarketing I/S
Industriarealet 42
6990 Ulfborg
CVR.: 39165503
hej@mtmarketing.dk

Om os

Vi er et datadrevet webbureau med fokus på hjemmesider og markedsføring. Vi hjælper små og mellemstore virksomhed med at få succes både på online og offline.

MTmarketing © Alle rettigheder forbeholdes - CVR 39165503 - Email: hej@mtmarketing.dk