Forside » Markedsføring » Online Markedsføring » Google Ads
Dominere Google med Google Ads.
Med Google Ads kan vi hjælpe dig med at anonncere på verdens største søgemaskine. På Google kan der bruges: Søgekampagner, Displaykampagner og Shoppingkampagner
Med Google Ads har du mulighed for dag 1 at være øverst på Google med skræddersyet annoncer. Det er eksempelvis også muligt at skille sig ud geografisk og demografisk.
I Google Ads betaler man CPC(Klik pris) derfor er det vigtigt at man annoncere mod den rette målgruppe så man ikke spilder sine penge
Det er vigtigt at være øverst og forrest på Google. Cirka 90% af danskerne benytter sig af Google, og cirka 80% af dem bevæger sig ikke væk fra side 1.
Lad os hjælpe med at finde dit behov for Google Ads. Vi hjælper med at finde dit behov, så der bliver annonceret så det giver mening. Vi hjælper både med at annoncere til lokale og nationale.
Bliv optimeret igennem data og få bedre resultater til mindre penge.
Vi undersøger din branche og danner en forståelse for din branche og dit produkt. Vi foretager også en søgeordsanalyse som kan danne baggrund til Google Ads.
Efter vi har undersøgt branchen og fået et intryk i den, vil vi danne målsætninger samt sætte kræv for at opnå dem.
Når målene er opsat, opsætter vi på bedst mulig måde stærke kampagner.
Vi optimere løbende kampagnerne udfra indsamlet data. Dette vil sikre at kampagnerne er i høj kvalitet.
Du får et detajleret indblik i hvor effektiv Google Ads er for dig, samt hvad du bruger på det.
(ÅBNES I NYT VINDUE)
(ÅBNES I NYT VINDUE)
Søgekampagner er det mest kendte annoncerings produkt i Google Ads. Søgekampagner er simple at opsætte, men kræver viden for ikke at spilde penge.
Søgekampagner er når der annonceres på søgeord i Google, det er derfor vigtigt at man sørger for at ramme de rigtige og de vigtige søgeord, da man betaler når der er klik på annoncen
Vi sørger for at dine kampagner er opdateret med de nyeste funktioner som udvidelser, formater og andet.
Display annoncering er bannerannoncering igennem Google Ads.
Displayannoncering bruges ofte til remarketing, her opsættes der typisk annoncer til personer som har besøgt din hjemmeside, eller har besøgt produkter som derefter vises. vi har skrevet mere om retargeting
Igennem Display annoncering får man typisk mange eksponeringer for et lavt budget.
Vi hjælper og sørger for at dine displayannoncere rammer de rigtige personer til det rigtige budget.
Vi kontakter dig indenfor 3 arbejdsdage.
MTmarketing I/S
Industriarealet 42
6990 Ulfborg
CVR.: 39165503
hej@mtmarketing.dk
Vi er et datadrevet webbureau med fokus på hjemmesider og markedsføring. Vi hjælper små og mellemstore virksomhed med at få succes både på online og offline.